Ledenservice & inloggen
Als betrokken beroepsvereniging ondersteunt de NVAB haar leden graag als zij in de uitoefening van hun vak tegen vragen aanlopen. Nog geen NVAB-lid? We vertellen je graag hoe je daar verandering in brengt.
Vraagbaak voor NVAB-leden
De Vraagbaak is voor algemene vakinhoudelijke vragen. Voor maatwerkadvies over specifieke casuïstiek wijzen we graag op de opties van intercollegiaal overleg en ondersteuning door gespecialiseerde juridische dienstverleners. Wil je een vraag stellen? Zorg dat je bent ingelogd als NVAB-lid en ga naar het besloten deel van de site.
Heb je een vraag over het coronavirus? Kijk eerst hier.
Ondersteuning als je 'in de knel' zit
Heb je als bedrijfsarts het gevoel dat je ‘in de knel’ zit? Bijvoorbeeld omdat je je onder druk gezet of geïntimideerd voelt of niet kunt handelen volgens de professionele normen? De NVAB bied je graag een luisterend oor en ondersteuning.
Zorg dat je bent ingelogd als NVAB-lid en ga naar het besloten deel van deze site om jouw situatie aan ons voor te leggen.
Standaard voor leden: TBV
Het Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde verschijnt tien keer per jaar. Als NVAB-lid krijg je het automatisch in de bus.
NVAB-lid worden
Dat moet je als bedrijfsarts of AIOS bedrijfsgeneeskunde beslist doen!
Ledensectie
Agenda's en verslagen van bijeenkomsten en Algemene ledenvergaderingen, besluiten, presentaties... Dit en nog veel meer, overzichtelijk bij elkaar gezet. Zodat je als NVAB-lid eenvoudig op de hoogte blijft.
Naar de ledensectie (alleen voor NVAB-leden)